Blog

Home / Udana konferencja

Udana konferencja

Date : Sie 20, 2016 Category : Biznes
Author:
UDANA KONFERENCJA

Organizacja konferencji to nie jest rzecz łatwa, potrzebujemy bowiem odpowiedniego zespołu, koncepcji wydarzenia i czasu, by takową przygotować. Jak zacząć? Co jakiś czas warto w firmie zorganizować konferencję – czy to dla lokalnych przedsiębiorców czy też dla pracowników firmy. Konferencje mają różne cele i jeśli nie grozi Ci ogłaszanie upadłości konsumenckich warto w konferencję zainwestować by zdobyć sympatię i poparcie uczestniczących.

Psycholog przez internet
http://bezproblemowo.com/
Psychoterapia i porady psychologiczne przez Skype.
Psychiatra internetowy bez wychodzenia z domu.

1. Rozplanuj

Organizowanie spotkań, niezależnie od skali przedsięwzięcia, zawsze należy zacząć od planu działania. Psycholog przez internet. Zacznij od prostych pytań, co jest celem konferencji? Kogo chcę zaprosić? Gdzie odbędzie się wydarzenie? Kiedy? Jaką formę chcemy obrać? Pamiętaj, by termin dobrać tak, by pasowało to osobom, które potencjalnie mają się zgłosić na konferencję. Od tematu zależy jaką grupę odbiorców zaprosisz i gdzie spotkanie będzie miało miejsce. Jeśli planujesz mówić o innowacjach w IT, postaraj się zabookować nowoczesną salę czy centrum konferencyjne.

2. Scenariusz!

Teraz czas na zajęcie swoich przyszłych gości. Jeśli jest to kolejne już spotkanie w temacie, zaplanuj tylko ramy czasowe, jeśli jednak organizujesz coś nowego postaw na zamieszczenie jak największej ilości szczegółów w scenariuszu. Widząc scenariusz, możesz mniej więcej zająć się robieniem kosztorysów i zatrudnieniem podwykonawców. Na ten moment, możesz zaznaczyć jaka jest górna granica pieniędzy, jakie chcesz przeznaczyć i szukać kompromisów. Przykładowo, na konferencji w temacie ochrony środowiska, możesz sobie odpuścić mowy motywacyjne i zastąpić je ciekawie przedstawionymi informacjami.

3. Dobra lokalizacja

Miejsce gdzie chcesz zorganizować event, powinno mieć odpowiednie wielkości i układy sal, nagłośnienie, ekrany – w skrócie, być dostosowane do tego, co planujesz pokazać. Jeśli nie chcesz zajmować się sam planowaniem, zawsze możesz do tego celu wykorzystać miejsca jak planowanie eventy Katowice i oszczędzić stresu sobie i pracownikom.

4. Poczęstunek?

Często firmy decydują się na zamianę cateringu na skromne czekoladki konferencyjne, to zależne jest od wielkości budżetu zaplanowanego na tą konferencję. Minusem podarunku jak czekoladki biznesowe, jest ich podatność na temperaturę. Latem warto zastąpić je poprzez kupno czegoś jak cukierki reklamowe warszawa gdzie mamy pewność, że letnie słonce nie spowoduje katastrofy.

5. Zwracaj uwagę na szczegóły

Dobra firma dba o każdy detal, nie ważne czy to przy projektowaniu produktu, jego wykonaniu czy spotkaniu biznesowym. Warto scenariusz przekazać każdemu, kto będzie przygotowywał spotkanie od strony technicznej. W tym momencie każdy jest zorientowany w przebiegu spotkania i jest mniejsza szansa na niechciane wydarzenie. Właściwa ilość czasu trzeba też poświęcić drobiazgom jak dokumenty, zaproszenia czy materiały informacyjne dla uczestników. Każda umowa czy zamówienia powinny być staranie przygotowane, każda w dodatkowej ilości sztuk, tak by w razie pomyłki nie musieć biegać i drukować kolejnych kopii.

Dobrym rozwiązaniem jest wspólne sprawdzenie czarnych scenariuszy, czyli sprawdzenia, co może się nie udać, jak temu zapobiec i jak w razie wypadku z tym walczyć.

6. Spokój!

W dniu wydarzenia postaraj się zachować jak największy spokój. Odwołaj stresujące spotkania, zajmij się konferencją. Nie bój się zwrócić komuś uwagi, jeśli uważasz, że jego praca wygląda nieodpowiednio i są pewne niedociągnięcia.

Nie martw się na zapas i pozwól sobie improwizować, kiedy coś nie pójdzie po Twojej myśli. Zachowaj spokojną głowę i nie daj podłamać swojej pewności siebie.


Comments are closed.

CONNECT WITH US

© Copyright 2017 biznesnetworking.pl.All right reserverd.